Tuesday, August 3, 2010

no blog

Message to Maxxooo

veš kaj je mogoče edino, ki bi lahko rekla da je razika med tabo in goranom, to da ga nisem nikoli držala za kurac, če sem lahko prostaška, ampak sem mu bila lepa...v to nisem nikoli dvomila...in kot tako me je hotel vsepovsod, biti z mano, bil je z mano 5-6 dni na teden, 3 leta...ni čudno da se je ženi stemnilo...in bila sva skupaj v vsem, vsepovsod, prevozila sva tisoče kilometrov med vzhodom in zahodom evrope, res...dneve in dneve sva prevozila...kombi, cimos ali karkoli, francija...karkoli, mislim, ni bilo sobote ko ne bi bila skupaj kjerkoli, on na mojih rejvih, jaz na njegovih balkanjadah...sodelovanje, delitev, skupaj

in to pogrešam, ne njega kot takega ampak to da sem nekomu lepa in da me hoče s sabo, skupaj v vsem...tudi slikanju...
ARE YOU HUNGRY ?